wtorek, 5 marca 2013

Paozja to Ja !

Witajcie ! ,

To moja pierwsza notka, warto więc byłoby się przedstawić! Jestem 28-letnią optymistką, pochodzę z małej miejscowości w woj. świętokrzyskim, kilka lat mieszkałam w Warszawie, a teraz wraz ze swoją rodzinką (2+1) mieszkam we Francji; a dokładnie- jak to mówią- w stolicy mody, zwanej Paryżem ;) Pewnie zastanawiacie się czym się tutaj zajmuję, jak wygląda moje francuskie życie i właśnie o tym będę pisała w moim blogu, w mojej Krainie Paozji...



 A skąd ta nazwa?

Paozja to połączenie pasji i poezji...

Paozja to wspaniałe określenie tego, co we mnie siedzi, co mnie interesuje, cieszy i smuci, a o czym chcę pisać i mówić całemu światu...

Paozja to moje wspomnienia, plany na przyszłość, pomysły...

Paozja to opowieść o życiowych wyborach, o tych trudnych i tych, które podejmuję pod wpływem chwili..

Paozja to codzienność Kobiety-Matki- Polki, która chce być dobrą mamą, a zarazem zachować swoją kobiecość. Każda mama wie, o czym mówię...

Paozja to ja!  






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz