poniedziałek, 27 maja 2013

Kuchnia wg Shabby Chic.

Shabby Chic to styl wykorzystywany w urządzaniu mieszkań. Znajdziemy w nim wszystko co jest niezmiernie szykowne, a zarazem widać na nim ślad upływającego czasu. Króluje w nim rustykalna biel, ecru oraz różne odcienie kości słoniowej. Dodatkiem jest tutaj zawsze blady róż połączony z delikatnymi pastelami. Charakterystyczne dla stylu Shabby Chic są przedmioty wyglądające na zniszczone i stare, dlatego by uzyskać zamierzony efekt stosuje się celowe postarzanie mebli poprzez różnego rodzaju przetarcia, spękania, niedomalowania czy przemalowania. Wielu uważa ten styl za bardzo kobiecy, a przy tym przytulny, wygodny i ciepły. 

Dziś pokażę Wam styl Shabby Chic od kuchni :) Ale na pewno jeszcze nie raz i nie dwa przeczytacie o nim na moim blogu. To jest to co kocham całym sercem ! .
Styl Shabby Chic to także motywy różane, stare koronki i hafty na pościeli i obrusach, przez co styl ten kojarzony jest z sielskością wiejskich posiadłości.

16 komentarzy:

  1. Styl bardzo romantyczny! Bardzo mi sie u Ciebie podoba i będę obserwować, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i zapraszam na mojego funpaga ! :) http://www.facebook.com/pages/Paozja/344932935616825?fref=ts

      Usuń
  2. Romantycznie i spokojnie, bardzo chciałabym mieć kuchnie w takim stylu:)motywy różane uwielbiam, taki wystrój daje poczucie delikatności i czystości, w Polsce aktualnie bardzo modny trend:)jak poszukiwania mieszkania?.Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jak mówisz : ten styl to połączenie delikatności i czystości. Chciałabym kiedyś mieć dom urządzony w takim właśnie stylu.
      Poszukiwania mieszkania wciąż trwają, bo póki co nic nam nie przypadło do gustu. Wczoraj oglądaliśmy takie : http://www.facebook.com/photo.php?fbid=378589945584457&set=a.348764815233637.1073741831.344932935616825&type=1&theater . Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ja wczoraj przegladalam strony z mieszkaniami w Paryzu i jestem zszokowana cenami!!Takie male metraże a cena...rozboj w bialy dzień:))wiem,ze to stolica...ale podobno wynajecie i cala papierologia zajmują dużo czasu...powodzenia..
    Mój ukochany szuka aktualnie pracy w paryzu,wiec bylam ciekawa jak wygląda rynek nieruchomości..a wy mieszkacie teraz w jakiej dzielnicy?Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam w Bastille obecnie, to jest 11 dzielnica. My mamy to szczęście, że mieszkanko opłaca nam firma męża - oczywiście mamy wyznaczony limit, do którego nam zwracają te koszty. Ceny są faktycznie nieziemskie i pewnie w innych warunkach nawet byśmy tu nie przyjechali...

      PS:Bardzo mi miło, ale jeszcze nie widzę na fb Twojego lajka. Tak czasem bywa, że licznik się opóźnia :)

      Usuń
  4. P.S Polubilam Twoja strone na facebooku:))Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie mi się ten styl podoba, zauroczyłam się nim jak byłam w Paryżu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A byłaś może w sklepach Maisons du Monde w Paryżu? Mają przepiękne rzeczy właśnie w tym stylu !

      Usuń
    2. Nie pamiętam, ale chyba nie :D, ale jak znów pojadę to na pewno się wybiorę :D

      Usuń
    3. koniecznie :) ja zakochałam się w przedmiotach z tego sklepu !

      Usuń
  6. Uwielbiam shabby chic, we francuskim wydaniu jest on bardziej bogaty we wszelkego rodzaju drobiazgi i dodatki. Osobiscie wole bardziej surowe wnetrza, ale mimo wszystkiego te sa naprawde urocze<3
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę się oprzeć przede wszystkim tym dodatkom, które nadają takiego romantycznego charakteru:)

      Usuń
  7. Cudowny! Takie meble wymagają ogromnie dużo pracy, ale efekt przechodzi wszelkie wyobrażenia i wart jest zachodu. We wnętrzu urządzonym w takim stylu można się poczuć jak w bajce:)

    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. witaj, szukam wlasnie kuchni wtym stylu, najlepiej zywanej, planuje remont mioeszkanka w tym stylu. za wszelkie informacje, gdzie mogłabym cos fajnego znalez , będę wdzieczna. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń