czwartek, 23 maja 2013

Muffinki do łóżka.

Produkty firmy PILLOV są ręcznie wykonywanymi podusiami o unikalnych kształtach i wzorach. Kiedy tylko znalazłam je na facebookowej stronce od razu zapragnęłam je mieć :) Kuszą swoim apetycznym wyglądem do tego stopnia, że nie sposób im się oprzeć. Motyw muffinka podbił moje serce i zastanawiam się nad zakupem takiej przytulanki.

Oprócz wspaniałych kolorów, jakie cieszą moje oko, mają także ogromnie dużo zalet. Zostały uszyte z materiałów najwyższej jakości: pluszu, polaru, zamszu oraz elementów filcu. Każda z nich, dzięki starannie dobranym tkaninom tkaninom, stanowi świetny element dekoracji każdego mieszkania. Poduszki Pillov będą wspaniałym prezentem dla naszego dziecka, lub także dla dziewczyny (na przykład dla mnie ;) ).
Twórczynią unikalnych poduszek jest pani Dagmara Sobczyk.
Profil facebookowy firmy Pillov możecie śledzić tutaj :  http://www.facebook.com/Pillov.Poduszki

Smacznych snów :)

1 komentarz: