niedziela, 5 maja 2013

Zajawka nowego cyklu "Lifestyle boutique" .

A więc tak : wczoraj padłam, więc dziś muszę się wykazać ;)

Leżąc pod tą cieplutką kołdrą wymyśliłam nowy cykl dotyczący kategorii "To co kocham". Chciałabym Was zaprosić na kilka wycieczek po paryskich sklepach i targach. Będą to zarówno galerie z wyższej półki, jak i okazałe butiki. Pokażę Wam także salony vintage oraz po prostu secondhandy :-) Doradzę, gdzie robić zakupy podczas pobytu w Paryżu, a których miejsc zdecydowanie unikać. Nowy cykl nazywa się "Lifestyle boutique" i będzie Wam prezentował magiczne wnętrza niektórych sklepów i stylizacje, jakie będziecie mogli odnaleźć w tych salonach. Zamierzam zaglądać do butików z kolekcjami damskimi, męskimi, a także tutejszą modą dziecięcą, więc mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie.

W moich planach mam także pokazanie Wam wyszukanych przeze mnie perełek z secondhandów. Wczoraj byłam w kilku z nich i naprawdę jest w czym przebierać. A jeśli chodzi o sobotnie zakupy to nie zaszalałam, bo jak się okazało na miejscu ceny były bardzo wygórowane w porównaniu do innych dni (info sprzedała mi koleżanka, która często bywa w tych miejscach). Z pustymi rękami jednak nie wróciłam i jak tylko moje nabytki wrócą z prania pokażę je Wam tutaj na blogu. 

Nowy cykl rusza już od przyszłego tygodnia i mam nadzieję, że Wam się spodoba! Poniżej mała zajawka tego, co będzie się działo :-)

Udanej niedzieli :))
 

3 komentarze:

  1. podoba mi się :) będę zaglądać
    Też odkrywam fajne miejsca w Belfaście, a bałam się, żę to miasto tylko na straty można spisać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Już sie nie moge doczekać :) lubie poznawac nowe miejsca , może kiedys odiwedze paryż :)
    A po twoich postach tez( bo mój mąz nie może się doczekać , kiedy julcia podrośnie i będziemy mogli się tam wybrac )nie moge sie doczekać tej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że pomysł przypadł Wam do gustu :) a do Paryża zapraszam ;))

    OdpowiedzUsuń