piątek, 10 maja 2013

Louis Vuitton - ikona stylu od lat!

Nie mogłabym zacząć cyklu "Lifestyle boutique" od nikogo innego jak Louis Vuitton! Chyba nie ma osoby, która nie słyszała choćby raz o tej francuskiej ikonie mody. By podejrzeć jego stylizacje wybrałam się do Galeries Lafayette, w której możemy obejrzeć kilka butików z kreacjami oraz akcesoriami jego autorstwa. Nie można było oprzeć się wrażeniu, że są to najbardziej oblegane salony w całej galerii!

Zapraszam na fotorelację mojego autorstwa :) 

4 komentarze:

  1. Wiedziałam, że to będzie coś z Lafayette :P Loui mnie nigdy jakoś nie przekonywał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja szafa generalnie nie jest "markowa", nie robi na mnie wrażenia metka lub nazwisko. Uwielbiam jednak sposób, w jaki znani projektanci eksponują swoje kolekcje w salonach i o tym bardziej będzie "Lifestyle boutique". W tym przypadku nie mogłam oderwać oczu od walizki z szufladami! Nie pogardziłabym taką :- )

      Usuń
  2. Jeśli miałabym coś mieć od jakiegoś projektanta to własnie buty:)Najlepiej nieśmiertelny klasyk:)
    Walizka cudo:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam tą marke za wszystko dla mnie jest naprawde wyjątkowa ;) z każdym sezonem pokazują niesamowite pomysły a tegoroczny trend z kratami i złudzeniami optycznymi jetst obłędny !

    OdpowiedzUsuń