niedziela, 23 czerwca 2013

Wyniki pierwszego Paozjowego konkursu !

 A więc stało się!! Mamy wyniki losowania! :)

Jak same zobaczycie losowanie łatwe nie było ---> Amelka bardzo chciała, byście wszystkie wygrały :). A i ja muszę powiedzieć, że wszystkim z Was kibicowałam po równo i nie mogłam się doczekać wyników ! Nie spodziewałam się, że będziemy mieli aż tyle losów, a co za tym idzie - aż tyle osób weźmie udział w konkursie !! 

Bardzo się cieszę, że jest nas już na funpagu 162 osoby i mam nadzieję, że to nie tylko dzięki nagrodom, których możecie zostać szczęśliwym posiadaczem! Notka, którą teraz czytacie nosi numer 100 !!! Myślę więc , że to wspaniale się złożyło, że to dziś właśnie mogę dać Wam trochę radości.

Ale do rzeczy! :)

Zapraszam do obejrzenia video - relacji z losowania, a szczęśliwych zwycięzców proszę o kontakt!
GRATULACJE !!!


7 komentarzy:

  1. można napisać kto wygrał ? Bo Ja na telefonie nie mogę odtworzyć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. By nie psuć niespodzianki piszę do Ciebie na fb :) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Już. Wysłałam do Ciebie prywatną wiadomość na fb.

      Usuń
  2. Gratuluje:) Córcia miała fajną zabawę podczas losowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zabawa była super :) Jeszcze lepsza po losowaniu, gdy wszystkie karteczki wylądowały poza pudełkiem :D

      Usuń